piątek, 17 maja 2013

Prolog

Hej! Jestem Allyson Dawson. Jestem przeciętną, bardzo nieśmiałą siedemnastolatką. Zazwyczaj ubieram się w szerokie ciuchy w ciemnych kolorach-szczerze to nie mam swojego stylu. Mam kręcone, całe brązowe włosy. moim hobby jest granie na gitarze oraz śpiewanie. Mam paniczny lęk przed sceną. Nie umiem gadać z chłopakami, przez co trudno wyrażam do nich swoje uczucia. Jestem zakochana po uszy w moim przyjacielu Austinie.
Lousie proszę pomóż mi!


***
Witam.
Jest to mój pierwszy blog. Nie myślę że będzie on idealny.
Będę pisać o jak już się pewnie z orientowaliście bohaterce z serialu Austin&Ally. Uwielbiam również oglądać program na MTV :"Brzydkie Kaczątka" postanowiłam te dwie rzeczy połączyć :)
Mam nadzieję że wam się spodoba :3
A tu macie bohaterów:
Allyson "Ally" Dawson
Zwykła nieśmiała nastolatka.
Jest zakochana w swoim najlepszym przyjacielu-Austinie.
Mieszka w Londynie
Louise Roe
Próbuję pomóc "brzydkim kaczątkom"

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł...też uwielbiam "Brzydkie kaczątka".
    Czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe...
    Będe czytać...
    Czekam na pierwszy rozdział
    -Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada. ;)
    Na pewno będę czytać. < 3

    OdpowiedzUsuń